سومين دوره طرح توانمندسازی صدف در طلوع مهر برگزار شد

سومین دوره طرح صدف با هدف توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان استان قم برای تسهیل ورود به بازار کار  توسط بنیاد نخبگان و موسسه آموزش عالی طلوع مهر در حال برگزاری می‌باشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی طلوع مهر، جلسه اول از سومین دوره طرح توانمندسازی صدف با هدف ارتقاء توانمندی های دانشجویان نخبه و مشارکت فعال دانشجویان در ساختار نوآوری و فن آفرينی كشور در موسسه آموزش عالی طلوع مهر برگزار شد. این طرح که به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه و تدوین شده است با هدف توانمندسازی دانشجویان نخبه هر استان برنامه ریزی شده است و برای اولین بار برای اجرا در استان قم به میزبانی موسسه آموزش عالی طلوع مهر قم در حال برگزاری می‌باشد.

اولین جلسه دوره صدف با موضوع شخصیت شناسی و با تدریس دکتر مبین صالحی عضو هیات علمی دانشگاه و مدیر گروه رشته روانشناسی دانشگاه طلوع مهر برگزار شد.

لازم به ذکر است فاز اول طرح توانمندسازی صدف با با محوریت خودشناسی و با موضوعات خودشناسی/شخصیت‌شناسی، تحلیل آزمون‌های شخصیت‌شناسی و کارگاه طراحی مسیر حرفه‌ای و توسعه فردی (مقدماتی) در قالب 14 ساعت برگزار می‌شود؛ مهارت افزایی، بهبود و ایجاد تحول و سرمایه گذاری بلندمدت از دیگر عناوین این طرح می‌باشد.

شناخت توانمندی‌ها و استعدادهای شغلی با استفاده از آزمون‌های شخصیت‌شناسی، شناخت توانمندی‌ها و استعدادهای شغلی با استفاده از آزمون‌های شخصیت‌شناسی، آموزش مهارت‌هایی که در دانشگاه نیاموخته‌ و برای ورود به صنعت بیش‌ترین اهمیت را دارد، عضویت در شبکه نوآوری و فناوری ایران و دریافت گواهینامه معتبر و آشنایی با اکوسیستم نوآوری و فناوری از دستاورد های این دوره می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *